REJESTRACJA MOŻLIWA WYŁĄCZNIE PRZY UŻYCIU PONIŻSZEGO FORMULARZA
Bardzo prosimy o jego uważne wypełnianie, łącznie z opcjami jak np. nocleg, rodzaj pokoju, dane do faktury itp.
Po wypełnieniu i wysłaniu formularza rejestracji, automatycznie zostaje wysłany mail potwierdzający (łącznie z numerem rachunku bankowego)
W sytuacji, w której nie otrzymacie go Państwo prosimy o sprawdzenie skrzynki 'spam' bądź o kontakt z Biurem Organizacyjnym).
WARUNKI anulacji uczestnictwa w XXXI Ogólnopolskim Zjeździe Instrumentariuszek: 1. Uczestnik może anulować rejestrację zgodnie z warunkami określonymi poniżej: 2. Począwszy od pierwszego dnia rejestracjido dnia 31.08.2025Uczestnik może anulować rejestrację wraz z rezerwacją pokoju oraz usług gastronomicznychnie ponosząc przy tym dodatkowych kosztów. 3. Za anulowanie rejestracjimiędzy 1.09.2025 a 30.09.2025Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości50% opłaty brutto. 4. Za anulowanie rezerwacjiod 1.10.2025Uczestnik zostanie obciążony opłatą za rezygnację w wysokości100% opłaty brutto. 5. Wszelkie wspomniane powyżej informacje dotyczące odwołania rezerwacji należy przekazywać drogą mailową na adres -ZjazdInstrumentariuszek@gmail.com(rezygnacja przekazana telefonicznie nie jest akceptowana). 6. Rezygnacja musi zostać potwierdzona zwrotnie przez Biuro Organizacyjne. Brak powyższego skutkuje nieodwołaniem rezerwacji. 7.Nieobecnośćna konferencjiNIE zwalniauczestnika z poniesienia opłat(przy braku wcześniejszej rezygnacji)